Peeta mı? Gale mi?

Hepimizin bildiği üzere Açlık Oyunları Serisi’nde en önemli tartışma konusu şu:
Peeta mı? Gale mi? Şimdi tarafsız bir şekilde olayı değerlendirelim..

Peeta: Çocuğumsu bir şirinlik taşıyan ve sözleriyle herkesi ikna edebilecek biri..
Ama bunun yanı sıra o platonik bir aşık.. 5 yaşında Katniss’i ilk gördüğünden beri
gözü kimseyi görmedi ya da etkisi asla Katniss gibi olmadı.. Seride anladığımız kadarıyla da
Katniss için herşeyi yapmaya hazır.. Başarılar Peeta’m :]


Gale: Erkeğimsi bir yapı karşısında Katniss ile av sırasında karşılaşmışlardı ve zaman içinde
birbirlerini tanımaya karar vererek kısa zamanda çok iyi arkadaş oldular. Gale de Katniss’e aşık.
Ama ne zamandan beri olduğunu kimse bilmiyor. Ancak o da Katniss için her türlü fedakarlığı yapmaya hazır gibi görünüyor.
Başarılar Gale..


Gelelim güzel kızımız Katniss’e.. O bu iki kişi için neler hissediyor.. İkisini de seviyor.
Ama aslında tam olarak farkında bile değil. Gale’i seviyor. Yeri ayrı, ayrıca onu öptü de -tabi Gale uyurken-..
Ancak bu duyguları içten içe Peeta için de geçerli. Yani arenada çoğu kez öpüştüler ancak arasından yalnız 2′si içinde
kıpırtılara neden oldu.. Belki ismimin bir bölümünde de belli olduğu gibi Peeta taraftarıyım..
Siz de kimi tuttuğunuz hakkındaki yorumlarınızı paylaşabilirsiniz :)

 

24 Yanıt to “Peeta mı? Gale mi?”

  1. her zamn gale tabikidee

    hep bir sınırı bir ağırlığı var.Ben açıkçası gale gibi bir sevgilim olsun isterdim

  2. AsKıM PeeTa Says:

    Ben Peeta’ya aşığım onu çk seviyorum hem çok romantik bir kişilige sahip o bnm aşkım <3 =)

    • Peeta Mellar'ın Sevgilisi (Münteha Ünal) Says:

      Peeta bnm tek aşkım daha doğrusu tek “gerçek” aşkım tabii ki de PEETA

  3. supernaturel Says:

    Gale her zamn. Bırsey soracagım resimde Gale’yi temsilen koyduğun kişi kim?

  4. peeta peeta peeta bu lezzet bi harikaa :D :D

  5. everdenn Says:

    peeta mellark kesinlikle bana kalırsa katniss ne yapıcağını bilemiyo

  6. Peeta Mellar'ın Sevgilisi (Münteha Ünal) Says:

    Tek cümle ile Peeta bnm aşkımm

  7. Peeta Mellar'ın Sevgilisi (Münteha Ünal) Says:

    Peeta her şeyiyle spr Gale’de öle ama Peeta’da insanı kendine çeken bişi var <3

  8. Peeta Mellark'ın Sevgilisi -Münteha Ünal- Says:

    Aşkımsın Peeta başka söz yok..

  9. tabiki de gale bikere filmde gale peetaya bin basar ve gale gerçektn çk.. (uygun sözcüqü bulamıyorm) her neyse ama bana ikisinindn biri snin erkek arkadşn olcak deseler hiç düşnmedn gale’i seçerdm o BİTANE aşkımmmm<3<3<3

    • basak Says:

      ah,yakisikliligina gore secersen tabiiki gale daha yakilikli ama peeta sempatik ve cookkkkkkkkkk tatli gercektende gale yakisikli ama insan peetayi istiyor benim gibi :DD

  10. 3. kitabı merak edernler için Says:

    peeeta yı seçiyorum zaten katniss de peeta yı seçiyor onunla evleniyor ve 2 tane çocuğu oluyor biri gri gözlü erkk dieri mavi gözlü kız. oyunlar sonsuza dek kaldırılıyor 3. kitapta öyle diyor ve gale katnissi açlık oyunlarından 6 ay önce sevdiğini fark ediyor 3. kitabı merak edenler için bir yorumdu bu…

  11. ben kesinlikle peeta derim ama katniss ikisini de seviyor, sadece o bunun ne tür bir sevgi olduşunu bilmiyor, benim peeta’yı tutmamın nedeni onun masum, iyi kalpli, anlayışlı ve şirin olması, yani ne biliyim gale’in katniss’i isteği dışı öpmesi falan onu o kadar da desteklemememi sağlıyor, valla ben onu katniss’e bırakıyorum

  12. ßelıkov Says:

    petaa peetaa peeta peeta <3.<3

  13. kesinlikle gale bikere çocukta bir ağırlık ciddilik var ve çokta erkeksi peeta çocuk gibi kesinlikle ve kesinlike GALE <3

  14. Miss.Mellark Says:

    Peeta Mellark tabii kii !!

  15. Ben peeta diyorum. Bu kitabı 6 saat aralıksız okudum ve mükemmel. Neden peeta diyorum:
    1.)Çok romantik ve Katniss için her şeyi yapabilir.
    2)Filmini izlemedim ama kitapta Peeta bacağından çok kötü yaralanmıştı. Clove, Katniss’in alnına bıçak sapladığında bacağını ve kendini unutup Katniss’e iyi bakmaya çalışmıştı.
    3)Filmdeki karakteri çok yakışıklı :))
    4) Bence Katniss de Peeta’Ya deli gibi aşık, çünkü onu 2 kere içinde kıpırtılar hissederek öptü, oyunları kazanıp eve dönmeyi istemedi, çünkü peeta’yı öldüreceğime kaybetmem daha iyi diye düşünmüştü.
    5) Gale’ı seviyor, çünkü meydanda kamçılandı ve bayıldı, ölmesinden korktu, diğer bir değişle kaybetme korkusu yaşadı. Eğer o olan Peeta’ya olsaydı, ağlamaktan ölürdü. Arenada son kısımda(Muttaların onlara saldırdığı yerde) Peeta’nın bacağı deli gibi kanıyordu. Katniss durması için her şeyi yaptı. Ayrca Peeta ameliyata alındığında onu kaybetmemek için ağladı, çırpındı, resmen delirdi.Hatta sakinleştirici iğne yaptılar. Katniss bence gerçekte Peeta’yı seviyor. Eğer yazar Katniss ve Peeta’Yı birleştirmezse gidip yazarı dövmeyi planlıyorum :D

  16. alaycikus Says:

    Ben Gale taraftariyim tamam Peeta Katniss icin herseyi yapar ama Gale o o kadar bir tatliki agir kendini bilen ve gorundugu gibi degilde oldugu gibi olan biri peetayi seviyorum ama Gale daha agir basiyo ve ayrica Katniss la cok yakisiyolar bence.
    Gale gibi sevgilim olsun isterdim….

  17. aşk çocuğu Says:

    peeta çok tatlı ya:) katniss da tam salak

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

