Şahane Kolye ve Bilezikler

Bir hayran sitesinde gezerken gördüm bunları.. Satışa da çıkarıldığını söylüyorlar ama daha hiç rastlamadım satıldığı bir siteye..

Bence çok güzeller.. :)

 

5 Yanıt to “Şahane Kolye ve Bilezikler”

  1. Nikoteen Says:

    Açlık oyuları kolyesini alırdım hiç düşünmeden,çok güzelmiş umarım satan bi yer bulabilirim..

  2. Satan yerleri bulursanız süper olur derdim ama yok, imkansıza yakın. Eğer link, en ufak bi umut bile olsa paylaşın lütfen.

  3. Açlık Oyunları_Hayranı Says:

    bence çok güzeller.açlık oyunları kolyesini alırdım. Ben alırsam hemen takardım çıkarmazdım. bu arada konuyla ilgili değil ama Evanescence’nin Bring Me To Life şarkısı tam açlık oyunlarına göre… :D

  4. PeeTa_*** Says:

    o kolyeyi ve 1. bileziği kesin hiiiiççç düşünmeden alırımm mükemmeller ALMAK İSTİYORUUUMMMMM ….. :D

  5. hayalkahramanlari.com dan alına bilir

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

