Oylar başlasın!

Peeta mı? Gale mi? konusunu sadece yorumlara bırakamadım..

Ve bunun bir anket olmasına karar verdim.. Siz de oylayın…🙂 Bakalım kim neler demiş..

 

12 Yanıt to “Oylar başlasın!”

  1. ayça Says:

    galee

  2. supernaturel Says:

    Gale!!

  3. eliif Says:

    peeta tabikii🙂 cok tatlı ya hayranıyıım. keske filmde logan lerman oynasa peetayı.

  4. açlık oyunları Says:

    Peetaa tabiki ne düşünceksin bu konuda çoğunlu peetada zaten😀😀

  5. açlık oyunları Says:

    galeeeeeeeeeeeeeeee

  6. gölge Says:

    ben hem gale hemde peetayı çok seviyorum ama en çok da Finnick Odairı seviyorum

  7. yağmur Says:

    arkadaşlar bencede peeta ama peeta 2 kitabın sonunda esir alınıyor ve öldümü kaldımı bilinmiyor

  8. Deniz Says:

    Peeta tabiki 2. kitabın bir bölümünde katniss den nefret ettim gale’ı peeta’ya tercih ettiği yazıyordu, halbuki peeta Katniss’İn yaşaması için her şeyi yapıyor, katniss’in yaptığı tamamen bencillik! Eğer kamçı Gale’a değil de Peeta’ya vurulsaydı Katniss ne yapardı acaba? Çok sinirlendim yaaa

  9. ireö Says:

    peetaa❤

  10. Gale’ye son kitapta çok gıcık olmuştum o yüzden Peeta.

Bir Cevap Yazın

