Dağıtım Hatası

Evet arkadaşlar,

Normalde 2 Eylül 2010’da yani bugün Alaycıkuş -orjinal adıyla “mockingjay”- kitapevlerinde olacaktı.

Ancak sabahtan beri aramama rağmen henüz kitap ellerine ulaşmamış.. Yani ben Alkım Kitabevi ile

iletişime geçmiştim. Önce dün gittim.. Kitabın basıldığını söylediler. Bugün gittim: 13:00’dan sonra

yeni kitaplar gelecekmiş. Biraz önce aradığımda ise Türkiye çapında bir dağıtım hatası çıktığını ve bu yğzden kitabın da ellerine geç ulaşacığını söyledi görevli bir bayan.

 

Ne diyelim.. Umarım çabucak ellerine ulaşır.. Biz bekliyoruz🙂

Bir Cevap Yazın

