Alaycı Kuş artık kitapçılarda!

Evet arkadaşlar,

Yanlış duymadınız! Alaycı Kuş artık kitapçılarda..🙂 Dün Meydan’da yemek yedikten sonra D&R ‘a girdim ve bir sorayım dedim.

Gördüğüm zamanda içimden sevinç çığlıkları atıyordum😀 Alaycı Kuş “En çok satanlar” rafında yerini almış😀

Orjinal fiyatı 20 TL. Alkım ve bazı kitapçılarda ise %25 indirim var. 

 

Haftasonu nedeniyle biraz geç haber verdim kusra bakmayın😉

Peetai.. :]

2 Yanıt to “Alaycı Kuş artık kitapçılarda!”

  1. okuyucumuzun yorumu kitap hakkında çok detay ve spoiler içerir..]]
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    harika bir kitap..

    sonunda petaa ile evleniyo bir kızı bir oğlu oluyor. Devrimi gerçekleştiriyolar primrose ölüyor katniss coin’i öldürüyor..

    • Katılıyorum Ece..🙂 Bence de mükemmel bir seri..

      Umarım yakında tıpkı Stephenie Meyer’ın kitaplarına olduğu gibi, Suzanne Collins de Açlık Oyunları

      hakkında ufak tefek ek kitaplar ve diyalogların olduğu yazıların bulunduğu bir kitap çıkarır diyorum😀

Bir Cevap Yazın

