Alaycı Kuş’u bitirdim.

Dün, Alaycı Kuş’u bitirdim..

Gerçekten çok güzel bir kitaptı.. Ancak sonunda pek içime sinmeyen son 10 sayfada olayların çok hızlı bir şekilde gelişmesi oldu..En azından o 10 sayfayı yazarın daha da genişleterek ve diyaloglar eşliğinde yapması daha hoş ve daha güzel olurdu diye düşünüyorum..

Sonsöz olarak da 20 yıl sonrasının yazılması bize serinin gerçekten de bittiğini gösteriyor ki bu benim ve bazı hayranlar için de içler acısı😦

Ancak mutlu bir sonla bitmesi biraz da olsa beni rahatlattı.🙂 Tabi verilen kayıplara da üzülmüyor değilim.😥 İleriki yazılarımda kitabı okumayan arkadaşlarımız için spoiler vermemeye çalışarak içerik hakkında birtakım bilgiler paylaşacağım..

 

Kısacası kitap çok güzeldi.. Zaten seri mükemmel. Gerçeklikten uzak olmaması kitaba daha çok bağlanmanızı sağlıyor. Ancak dediğim gibi son 10 sayfada olayların çok hızlı gelişmesi pek iççime sinmedi. 10 sayfayı genişletip bir 60 sayfa yapsalardı -diyaloglarla- çok hoş olurdu.. Çünkü zaten serinin son kitabı..

Rica etsek de Suzanne Collins’ten bizim için birkaç diyalog yazmasını istesek😀

4 Yanıt to “Alaycı Kuş’u bitirdim.”

  1. isimsiz :) Says:

    Evett ya😥 yani üçleme seri olacağı belliydi ama..
    böyle 20 sayfada kitabı dank diye bitirmeleri çok kötü oldu..

    İnşallah Suzanne, Peeta’nın gözünden falan da yazar😀
    şahsen hemen okurum xD

  2. Kübra Says:

    ben de okumuştum ama Full yanlış basımdı 2. dfa almak zorunda kaldım. Alaycı kuşun ilk çıktığı gün açlık oyunları aldım. 3. günde tüm seriyi bitirdimmm

  3. Nazlı Says:

    ya bi de finnick in ölümü çok havaya gitti gibi geldi ya neredeyse kanka olmuşlardı katnissle o bile üzülmedi yani annie bile toparlandı hemen yazık en çok üzülen ben oldum sanırım😀

Bir Cevap Yazın

