Farklı Düşünceler

İnternette geziniyorum.. Bu sırada ise Facebook’ta gözüme birşey ilişiyor:

“Açlık Oyunların’da Kriss: Katniss, Rob da Peeta olsun” diye..

düşündüm bunu.. daha önce de düşünmüştüm. Ama kesinlikle katılmıyorum:/

Bana sorarsanız Kristen Stewart ve Robert Pattinson anlıyorum ama hepsi bir yere kadar.

Yani onlardan daha iyi oynayabilecek ve gerçek anlamda 16 yaşında gözükecek çok daha genç,mükemmel yetenekler var.. Bana sorarsanız ortada bir Emily Browning, Alex Pettyfer, Anna Popplewel vs. vs. dururken Kristen Stewart çok saçma olur😀

Hollywood’un artık yeni efsanelere ihtiyacı var diye düşünüyorum.. Çünkü zaten etrafta “Seksi vampir, mükemmel çift,vampirler,vampirler..” bu haberlerden geçemezken onları eskitecek bir “Açlık Oyunları” filmi bekliyorum ne diyeyim😀

Söz sizin… Sevgiler,

Peetai

3 Yanıt to “Farklı Düşünceler”

  1. Taylor da Gale oLsun xD

  2. isimsiz :) Says:

    çok saçma bence..

    Yani Kristen’dan da Robert’dan da gına geldi artık.

  3. Kübra Says:

    Katniss= Ashley Greene
    Peeta= Kellan lutz
    Gale=Taylor Lautner
    Haymitch= Johnny Depp
    ?? güzel oldu amaaa

    Katinss Megan Fox bile olabilir

Bir Cevap Yazın

