Açlık Oyunları Fragman [Hayran Yapımı]

Arkadaşlar,

öncelikle youtube’a ya da dailymotion gibi sitelere girenler “Hunger Games” yazdığı andan itibaren karşısında

yüzlerce hayran yapımı video çıktığını bilirler😀

Ben de bu tarz sitelerde geziyordum ve dailymotion’da gözümü şöyle bir hayranlardan video’ya kestirdim..

Film çekilmediği halde sanki öyleymişçesine bir hava veren bir video.. Herkese izlemesini tavsiye ederim..🙂

4 Yanıt to “Açlık Oyunları Fragman [Hayran Yapımı]”

  1. hunter Says:

    çok güzelmiş ama ben Peeta için Alex Pettyfer’ı istemiyorum :3

  2. ya bu bir film şimdi değilm,? we daha cekılmedı,? ne zaman cekılcek?

    • evet bir film. şuan çekimleri yapılıyor ve tahminen 2013 yılında çıkacak. Ayrıca bu bir seri (3’leme) 1. kitap Açlık Oyunları, 2. Kitap Ateşi Yakalamak ve 3. kitap ta Alaycı kuş.

  3. PeeTa_*** Says:

    alex pettyfer’ı bende istemiyorum lütfen aklımda biri var ama adını unuttum yaaa lütfeennnnn alexi istemiyorum….😦😦😥

Bir Cevap Yazın

