Açlık Oyunları Fragman 2

Tekrardan bir hayran yapımı ile karşınızdayım😀

Hoşuma gitti ben de ekledim🙂

14 Yanıt to “Açlık Oyunları Fragman 2”

  1. peeta_katniss Says:

    facede paylaşamıyorum bu videoları çok sinir oldum lütfen artık paylaşabilelim

    • WordPress’deki videoları facebook’da paylaşmakla ilgili bir bilgim yok ama sitedeki videoların aslını youtube’tan açıp oradan eklemeyi deneyebilirsin😉

  2. gale_katniss Says:

    herşey iyi hoşta orda aLacakaranLıktan bi yer wardı ne aLaka???😀

  3. peetamm Says:

    ben galiba peetaya aşık oldum çokk yakışıklı kitaplarını okuyun 3 tane kitabı var çokk heyecanlı full aksiyon bence

  4. katnıss Says:

    bence film gerçekten çok güzel kesinlikle izlicem ama bir sorun var ben bu videoyu faceden beğenicem ammaa olmuyor

  5. katnıss Says:

    tamammmmmmmmm çözdüm sorunumu
    ,

  6. Peeta_Katniss Says:

    Bu açlık oyunlarının fragmanı değil her filmden açlık oyunlara benzer sahneleri alıp koymuşlar şu an açlık oyunlarının bir filmi yok bunu öylesine yapmış olmalılar. (ama inş. en kısa sürede filmi çıkar)🙂

  7. catnip Says:

    filmi ne zaman cıkcak?

  8. Baskan snow Says:

    Fragmanda bi kızı kçırıyolar.Katniss mi o ? Ben hatırlamıyorum kitabında kaçırılma varmıydı ?

  9. tarks Says:

    23 mart 2012 de açlık oyunları filmi çıkacak arkadaşlar🙂

  10. ARKADAŞLAR MÜJDEE AZ KALDI 23 MART 2012 Yİ HEYECANLA BEKLİORMM

  11. süper bişey ya

  12. ya bn çok sewiyorum açlı oyunlarını fimine kesin gidicem çok güzel hemen martın 23ü gelsin istiyourum

Bir Cevap Yazın

