Vampir Günlükleri

Merhaba arkadaşlar,

 

Yine sizinle görüşemeyeli bayağı zaman oldu😀

Çevre ve internet etkisi altında kalarak Vampir Günlüklerini izlemeye başladım😀

Ve bir kaç günde 2 sezonu da bitirdim.. Şimdi 2.sezonun 5. bölümünü bekliyorum😀

Blogumun aktif olabilmesi için de böyle bir bölüm de açmaya karar verdim.. Yakın zamanda hizmetinizde olacaktır🙂

Ayrıca dilediğiniz kitap serileri bölümünü de bu başlık altında belirtebilirsiniz😉

2 Yanıt to “Vampir Günlükleri”

  1. hunter Says:

    evet, lütfen🙂 Ben de vampire dairies hayranıyım..
    blogunuzu takip etmek için bir sebebim daha olur🙂

Bir Cevap Yazın

