Logan Lerman

Merhaba arkadaşlar,

Birkaç aydır hala aynı haber gezip duruyor internette.. Wikipedia’da Logan Lerman sayfasında 2011 Açlık Oyunları filminde

Peeta’yı oynayacağı yazıyor.  [bknz.  http://tr.wikipedia.org/wiki/Logan_Lerman ]

Hayranlardan bazıları şok olduğunu ifade ediyor ama ben pek inanmıyorum çünkü Wikipedia herkes tarafından değiştirilebilecek aktif bir ansiklopedi.

Film hakkında hala net açıklamalar alamıyoruz ki bu da çok üzücü.. Hayranlar da beklemekten sıkılabiliyor..

Bizden ayrılmayın..

31/01/2011 Güncelleme:

Logan Lerman’a ait vikipedi sayfasına bugün tekrar baktım ve Açlık Oyunları’nda Peeta’yı oynayacağı kaldırılmış, birisi tarafından değiştirilmiş.. Bilginize

Peetai😉

10 Yanıt to “Logan Lerman”

  1. Kübra Says:

    İnanmıyorum yaaa! bananee Logandan nefret ediyorum ultra tipsiz. Benim Peetam o olamazz

  2. Kübra Says:

    hayırrr olamazzz benm peetamı bu tipsiz oynayamaz..
    baktıkça kusaım geliyo öğğğğ

  3. Şahsen bana göre de Logan Lerman yakışmaz. Seyircilere 16 yaşında havasını verebileceğini sanmıyorum. Onun için deli olanlar da var ama biraz daha erkeksi olmalı dersem daha mantıklı olacak galiba🙂 Yanlış düşüncelere yol açmayayım. Biraz daha olgun olmalı :]

  4. bence peetayı merlin dizisindeki prens arthurda oynayabilir:D o da yakışır sarı saçlı mavi gözlü falan

    • primrose Says:

      ama o peeta için çok yaşlı olur o adamla ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar peeta gibi espiritüel bir insana gitmez o

  5. primrose Says:

    ama bu logan tam gale e göre bir karakter zaten gale yide sewmiyorum bu çocuğuda

    katniss kaya scodelario

    peeta alex pettyfer yada hunter parrish

  6. Zisan Says:

    Bence Logan Josh’tan daha iyi bir karardı, ama değiştirilmiş ne yazık kı😦

Bir Cevap Yazın

