Awakened (Uyanmış) Kitap Kapağı

Aylar önce başka bir yazımda hayran yapımı bir kapak yayınlamıştım. Ancak bu kitap kapağı Uyanmış yani orijinal adıyla Awakened’in kapak resmidir.

Dikkat ettim de bazıları kapaktakinin Kalona olduğunu düşünüyorlar. Ancak altını çizerek düzeltiyorum. P.C Cast bizzat kapaktaki kişinin Rephaim olduğunu açıklamıştır..

4 Yanıt to “Awakened (Uyanmış) Kitap Kapağı”

  1. Gamze Says:

    Uyanmışı büyük sabırsızlıkla bekliyorum fakat kitap kapağındaki nasıl Rephaim olabilir? Alaycı Kuzgunlar’ın gagası var oysa bunda yok :S ben bunun Kalona olduğunu düşünüyorum.

  2. ceren ünlü Says:

    Uyanmış ne zaman çıkıyo…4 ocak diyolardı hani kitap???neler oluyo????

  3. kitap bayadır kitapçılarda, ayrıca çaylak el kitabı 101 de çıktı😉

Bir Cevap Yazın

