Herkese Merhaba, tekrar

Bu yazımı, blogumu ziyaret eden tüm değerli misafirlerim için yazıyorum.

Sevgili Arkadaşlar,

Birçoğunuzun bloğumu takip ettiğini gördüm ve inanın bana size sık sık yazamamak benim için büyük bir utanç kaynağı. Yakında 2011 yılını kutlayacağız ve tahminimce Açlık Oyunları Filmi konusu, Gece Evi Serisi’nde Uyanmış’ın çıkışı ve dahası bizim için başlı başına bir heyecan kaynağı. Dediğim gibi size sık sık yazı yayınlayamadığım için çok üzgünüm.. Eksikliği tamamlamaya çalışacağım.. Şu Son sıralarda seri değil de okuduğum ve sevdiğim güzel kitapları tanıtmayı düşünüyorum, ancak benim de bu sene çok büyük ve hayatıma yön verecek bir sınavım var.. O yüzden lütfen beni bağışlayın🙂 Sınavlarım biraz durgunlaştığı için şu aralar, blogumla tekrar ilgilenebileceğimi düşünüyorum.. Aylar önce bu blog için büyük umutlar vaadetmiştim. Şimdi insanlar yazılarımı takip edince gururlanıyorum. Buraya da sizin sayenizde geldim. Bana bu mutluluğu yaşattığınız için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

Sevgiler, Peetai

Bir Cevap Yazın

