Açlık Oyunları Film Çekimi Hakkında Son Gelişmeler!

“Zafer Yolu , Yaşamın Renkleri ” filmlerinin yonetmeni Gary Ross Lionsgate’in Aclik Oyunlari’ni yonetecek.
Lionsgate Entertainment Weekly’e filmin 2011 baharinin sonlarinda cekime baslanacagini soyledi,Ross film hakkindaki ilk konusmasinda,eglenceli,istekliydi ve 3lemenin coskulu,heyecanli hayranlari gibi o da kitabin kiz kahramani Katniss Everdeen’den derinden etkilendigini duyurdu.

Ross henuz hic bir aktrisle gorusmedigini ,fakat en kisa zamanda gorusmelere baslayacagini belirtti.
Katniss hayranlari,12.mintikanin dayanikli ve karanlik haracinin secimi hakkinda yonetmenin sacma bir secim yapmayacagina guvenebilirler.
” Suzanne Collins’le kapsamli olarak konustum ve artik karakteri cok – cok iyi anladigimi hissediyorum.Oynayacak kisinin nasil olmasi gerektigini biliyorum.”

Ross ayrica rol icin bazi lider yarismacilarin oldugu goruslerini de reddetti:
Basında bas adaylarin oldugunu okudum,fakat boyle bir sey soz konusu degil.”

Bir sitede böyle bir yazıya rastladım. Doğruluğuna inanıyorum ancak çekimlerin 2011 baharında başlayacağını duymak çok üzücü çünkü bu bize filmin ancak 2012’de çıkacağını söylüyor. Her zaman olduğu gibi bekliyoruz:/

Pardon 2012 mi demiştim? Yanılmışım!! Film 2013’e ertelenmiştir. Bakınız kanıtlarım…:

http://www.imdb.com/title/tt1392170/

http://www.sinemalar.com/film/59629/Hunger-Games/

12 Yanıt to “Açlık Oyunları Film Çekimi Hakkında Son Gelişmeler!”

  1. peeta_katniss Says:

    Film hakkında yeni gelişmeler var mı??çok merak ediyorum lütfen beni bilgilendirin😀

  2. asd Says:

    bende 1. kitabın 285. sayfasındayım gerçekten çok sürükleyici…

  3. ben hiç sıkılmadan 1 2 3 ü okudum şimdide 1. kitabı 4.kez okuyorum hiç sıkılmadım ama 2013 e kadar kim öle kim kala

  4. Nazlı Says:

    2013 mü??? hayatta o kadar bekleyemem ya elime kamerayı alıp kendim çekesim geldi yemin ediyorum😀

  5. elif Says:

    ben bu kitabı o kadar çok sevdim ki tam 5 kez baştan okudum halada okuyorum herkese tavsiye ederim ayrıca filmini heyecanla bekliyorum

  6. elif Says:

    ayrıca peeta ya aşık oldum

  7. açlık oyunları Says:

    2013 müüüü??? ben bekleyemem ki hem karakterleri değiştirsinler peeta sarışın;gale esmer yanlış ve gale için Liam Hemsworth çok büyük of😦 arkadaşlarımı toplayım bu filmi çekesim geldi resmen ya…🙂😀

  8. alaycı kuş Says:

    film 23 mart 2012 tarihinde sinemalarda bence de peeta ve gale’nin yaşları çok büyük olmuş ve josh hutcherson film için sarışın oluyor.Ama yine de ben kadroyu beğenmedim yeniden düzenlense çok güzel olur.

Bir Cevap Yazın

