Açlık Oyunları İlk Kısa Filmi (Katniss&Rue)

Uzun süredir video paylaşamıyordum.. Bomba ile geldim size🙂

Lyde’in video yapımcı şirketi olan MainStay Productions tarafından Açlık Oyunları’nda Rue’nun ölümü ile ilgili olan 10 dk. lık bir kısa film çekildi.. Neden mi? Lyde şöyle diyor:

 “Binlerce Katniss ve Rue oyuncu seçmelerine katılıyoruz. Çoğu zaman oyuncular nasıl oynamaları gerektiğini bilmiyor veya bizim ne aradığımızı . Bu küçük film’i hem filmi bekleyen hayranlar hem de o oyunculara yol göstermek için yaptık. ”

 

————————————————-

 

  Rue’yu Savanna Kylie Lewis canlandırdırıyor.

 

 

 

 Katniss’i de Danille Chuchran

 

 

 

————————————————-

Evet, kısa filmi beğendiniz mi? Yorumlarınızı merakla bekliyorum🙂

9 Yanıt to “Açlık Oyunları İlk Kısa Filmi (Katniss&Rue)”

  1. peeta_katniss Says:

    yeni gelişmeler varr mııı ???????🙂

  2. melike Says:

    üff inş katniss bu kız olmaz kaya scodelario olur .kitabı okurken de rue nun ölümüne çok üzülmüştüm şimdi yine üzüldüm bu arada bu savanna kaç yaşında gerçekte?

  3. peeta_katniss Says:

    katniss’in kim olduğu abd de açıklanmışşş !!!! ben pek beğenmedim 16 yaşında bi kız adı da anna annie gibi bişey😀

    • peeta Says:

      neee kimm öğrenmedin mi

      • enobaria_2 Says:

        yanlış alarm o kim olduğunu siz seçin anketiydi yabacı bir sitenin büyüüük bir farkla kaya scodelario önde

      • peeta_katniss Says:

        bi arkadaşım abd ye gitmş 15 tatilde orda bi gazetede görmüş soyadını söylemişti ama tam hatırlamıyorum o arkadaşıma bugün sordum ama hatrlamıyorum dedi.peeta yı william moseley oynayacakmış onu da gazetede görmş arkadşım.keşke katniss i kaya scodelario olsaydı…

  4. enobaria_2 Says:

    şu katniss in söylediği şarkının ingilizcesini (tamamını) çevirebilen varsa yazabilir mi lütfen

  5. enobaria.2 Says:

    ama glimmer bu kadar iğrenç bir kız değil (sarışın mavi gözlü ve çok güzel olması gerekirmiş)inş filimde böyle ufak ayrıntılara dikkat ederler

Bir Cevap Yazın

