Açlık Oyunları Kutu Oyunu

Arkadaşlar birkaç hafta önce Açlık Oyunları’nın Amazon vb sitelerdeki satılık eşyalarını paylaşmıştım.

Soranlar için hemen cevaplıyorum.. Bunun Türkiye’de bir satışı yok malesef. Film çıkana kadar geleceğini de sanmıyorum. Klasik zaten Türkiye pek önemsemiyor bu tarz şeyleri.. Halbuki bunları satan bir dükkan çıksa herkes koşa koşa alır ,ben de dahil, en basitinden örnek Naruto, Bleach, One Piece gibi 10 yıllık anime ve mangalar var ama Türkiye’de doğru düzgün ne eşyası ne de kostümü var. Olsa bile Japonya’dakinin 3-4 katı😀

Konumuza gelmeden önce son bir şey daha: Yazılarıma yazdığınız yorumlar ve her şeyden önce sitemi takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim.. Sizlerle bu siteye neşe geliyor🙂 Bazen gecikmeler oluyor yorumlarınızı yayımlamada.. Lütfen kusruma bakmayın.

Paylaştığım eşyalar arasında “The Hunger Games: Training Days” (Açlık Oyunları Antrenman Günleri)  adında bir kutu oyunu vardı onunla ilgili birkaç resim buldum ve paylaşmak istedim.

 

Türkiye’de olmasa da “Ben her türlüsünü de alırım farketmez.” diyorsanız Amazon’da satılmakta bilginize😉

http://www.amazon.com/Hunger-Games-Training-Days-Strategy/dp/1935693115

Bir Cevap Yazın

