Film Hakkında (Yaş Sınırı)

 

MTV Hollywood Crush’ın haberine Açlık Oyunları Filmi’nin yaş sınırı +13 olacak. (13 yaşından küçük kişiler de yanında bir ebeveyni olması koşuluyla izleyebilir)

Gary Ross Entertainment Weekly Dergisi’nde şu açıklamayı yaptı:

“Film 18 yaş ve üzeri olmayacak.Çünkü 12-13-14 yaşlarındaki hayranlarında filmi seyredebilmelerini istiyorum.”

18 yaş sınırlaması olması bir çok genç hayran için çok kötü olacaktı.Bu onların hikayesi ve bunu tamamen izlemeyi hakediyorlar.Çok fazla kanlı etli sahneler yapmayacagım, sürükleyici,ılgi uyandırıcı ve biraz korkutucu olacak.

Arkadaşlarımla filmin yas sınırlamasının 18 yas uzerı olması gerektıgını,yoksa hikayeyi hakkıyla yapamayacagımız konusunda tartıstık.Ama ben o zaman da bu fikre katılmamıstım.Evet,kitaptaki ölüm sahneleri dehşet verici ve korkutucu,ama öldürmeleri çok fazla kan olmadan da gerçekleştirebilirler.Kısa film(John Lyde’in çektigi Katniss ve Ruenun kısa filmi kastediyor) bunu zaten kanıtladı. “

_ET

 

 

Biraz kanlı sahneler olsun diye düşünüyorum.. Kısa film oldukça güzeldi.. Oylarınız da bunu kanıtladı🙂 Bekliyoruz..

Bizden ayrılmayın😉

Peetai,

12 Yanıt to “Film Hakkında (Yaş Sınırı)”

  1. katnıss Says:

    yaş sınırını 18 yapmadığınız için teşekkur ederim ama 2013 gerçekten çok geç daha erken olsaydı daha iyi olur:)

  2. peeta_katniss Says:

    Çook sevindim eğer 18+ olsaydı yıkılırdım🙂 oyuncu kadrosunu açıklasalar daha da çok sevinicem oyuncuları çok merak ediyorum😀

  3. yaa bencede keşke daha erken çıksa:( bu arada katnissi fragmanlardaki gibi güzel yapmalarına gerek yokki sonuçta kitapta katnissi gri gözlü normal derecede güzel bi kız olarak bahsediliyo

  4. melike Says:

    arkadaşlar kanlı yapmıyacağız diye çocuk filmi gibi bir açlık oyunlarıyla gelmezler değil mi?

  5. enobaria_2 Says:

    bence +18 olsaymış 15+ larda aile bireyleriyle izleyebilsin (2013 te 16 yaşımda oluyorum) çünkü (mesala) cato nun ölümünü nasıl yapacaklar yada glimmer ın bedenini umarım bunlara dikkate alarak almışlardır haksız mıyım?

  6. şükran Says:

    bu filmi izlemeden ölmek istemiyorum gerçekten…

  7. enobaria ya ya katılıorm cato nun ölumunu nasıl yapcaklarkı
    ve abartılmadıgı surece bence kan cok olmalı zaten +13 ü sallayan yok hiç

  8. peeta hayranı Says:

    çook teşekkürler

  9. KatnissPeeta Says:

    Bence yaş sınırı çok isabetli olmuş ben 12 yaşındayım ama boyum ve yapım sayesinde 13 deyip girdim filme

Bir Cevap Yazın

