Peeta ve Gale Seçildi!

Uzun süredir çıkan dedikodular ve ardı arkası kesilmeyen soruların cevabı niteliğinde bir yazı… Açlık Oyunları’nda peeta ve gale rolünü üstlenen iki oyuncu seçildi.

Peeta’yı Josh Hutcherson,

Gale’i ise Liam Hemsworth canlandıracak..

Sizce oyuncular kitap karakterleri ile uyuşuyor mu? Siz kimin oynamasını isterdiniz? Yorumlarınızı bekliyorum😉

22 Yanıt to “Peeta ve Gale Seçildi!”

  1. Oyuncuların kitapla ilgisi olduğunu düşünmüyorum. En çokta Peeta ve Katniss’in. Haymitch’i de canlandıracak olan oyuncu diye nette açıklanan isimler var, onu Hugh Laurie ya da Robert J. Downey canlandırsın çok isterdim.

  2. Bahar Says:

    ben peeta Nin Lucas Till olmasını istiyordum. üzgünüm😦

  3. negrs Says:

    ikiside kitaptaki karekterlen alakasız kişiler.Bence başka birilerini seçmeliler.

  4. Goksu Says:

    hayal kırıklığına uğradım.
    Gale rolü için Liam Hemsworth olabilir, ancak peeta rolü için Josh iyi bir tercih değil.
    Peeta Sarışın mavi gözlü’dü. Fakat josh iyi bir oyuncu umarım iyi bir iş çıkarır. Bence Peeta Rolü için Alex Pettyfer veya Jake Abel daha uygun olabilirdi.

    fakat yinede severek izleyeceğim bir film olacak.

  5. Sunny Says:

    Ben The Hunger Games’in fragmanlarında Josh’ı görmemiştim :O

  6. bence peeta uymuyor çünkü kitapta sarışındı ve bu çocuk hiç kitaota anlatılanla uyuşmuyor bence william moseley yada sterling knight olmalydı

  7. aclikoyunlari Says:

    peeta’yı çok farklı hayal etmiştim kitapları okurken…

  8. hayalkırıklığı Says:

    bence peeta kesinlikle hiç uygun değil alex pettyfer veya lucas till olsa çok iyi olurdu. ayrıca liam iyi ama kitaba göre gale esmer belki de taylor lautner gibi birisi olsa iyi olabilirdi😀

  9. Kesinlikle Peeta nın Alex Pettyfer olmasını istiyordumm

  10. açlık oyunları Says:

    Bencede hiç uymuyor kitabı okurken peeta yı çok farklı düşünmüştüm. masmavi gözler sapsarı saçlar ve güçlü,kaslı kolları olan birini düşünmüştüm.

  11. peeta.. Says:

    bütün oyuncuların kitapla hiç alakası yok hepsi çok iğrenç seçilmiş çok büyük hayal kırıklığına uğradın bence peeta lucas till olmalıydı..

  12. aaa hayır peeta sarışın gale esmer olmalı böyle değil :((

  13. Katnip Says:

    Gerçekten berbat bi seçim, ben Petaa’yı Alex Pettyfer oyanar diye düşünmüştüm. Yönetmen her kimse hiç güzel bi seçim yapmamış. Josh Gale’i oynayabilirdi fakat o da Gale’e göre biraz fazla ufak tefek. Hiç iyi bi seçim değil..

  14. peeta♥ Says:

    peeta uymamış sanki , daha ilginç ve hoş olabilirdi. üzüldüm.

  15. KAPTAN Says:

    Peeta’nın çok daha tipli olmasını bekliyodum ama gale uygun olmuş

  16. peeta hayranı Says:

    peeta yı çok farklı düşünmüştüm çookk seviyorum ama filmedeki peeta çok alakasız ayrıca katnis de

  17. KatnissPeeta Says:

    Ben ikisini de uygun buldum Josh da Liam da iyi bir tercih bence.

Bir Cevap Yazın

